» Sieć sklepów BIT

Sieć sklepów BIT

alt

Znana marka

Franczyzodawca działa pod znaną marką, utrwaloną w świadomości społecznej. Franczyzodawcy więc łatwiej jest pozyskać klientów.

Korzysta on także z renomy, znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych i wszelkich zastrzeżonych procesów i formuł należących do sieci, co pomaga przebić się na rynku.


Sprawdzony pomysł

Bezpośrednią korzyścią z przystąpienia do sieci franczyzowej jest uzyskanie dostępu do know-how („wiemy jak”) firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu.

Posiadając stosunkowo nieduży kapitał franczyzobiorca zyskuje dostęp do recept gospodarczych, które w innym przypadku musiałby sam wypracować. Ogranicza tym samym swoje ryzyko.


Wsparcie ze strony franczyzodawcy

Franczyzodawca pomaga w osiągnięciu przez franczyzobiorcę sukcesu bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu na rynku, dzieląc się wiedzą z zakresu: - znalezienia satysfakcjonującej lokalizacji lub odpowiedniego lokalu; - pomocy dla franczyzobiorcy przy uruchomieniu punktu; - w ramach wyłączności franczyzodawca gwarantuje, że nie będzie zawierał umów na obsługę danego terenu przez innego franczyzobiorcę; - wsparcia przy ustalaniu właściwego poziomu i rodzaju zatowarowania; - dostawy z własnej, autoryzowanej dystrybucji; - dostawy szerokiej gamy marek własnych będącej w ofercie własnej dystrybucji; - szkolenia franczyzobiorcy i jego pracowników z zakresu: prowadzenia biznesu, wszelkich metod produkcji i przygotowania towarów, księgowości, kontroli biznesowych, promocji marketingowych i merchandisingu, przepisów sanitarnych, norm prawnych takich jak Kodeks Pracy, prawo podatkowe, HACCP, itp.

Mniejsze ryzyko, większa wiarygodność

Bezpośrednią korzyścią z przystąpienia do sieci franczyzowej jest obniżenie ryzyka związanego z uruchomieniem działalności gospodarczej.

To z kolei zwiększa wiarygodność franczyzobiorcy w rozmowach biznesowych i negocjacjach z kontrahentami (w tym także instytucjami finansowymi). Badania i doświadczenia zachodnich rynków dowodzą, że liczba upadłości przedsiębiorstw działających w ramach systemów franczyzowych jest znacznie niższa niż tych, działających samodzielnie.

Korzyści z działań reklamowych i promocyjnych franczyzodawcy organizowanych na skalę lokalną lub ogólnokrajową
Franczyzobiorca jako pojedynczy przedsiębiorca nigdy nie mógłby sobie pozwolić na kupno dużej kampanii reklamowej w mediach lokalnych czy ogólnopolskich. Nie miałoby to też sensu ekonomicznego przy małej skali działania.

Wejście do sieci franczyzowej o wielu jednostkach, daje możliwość skorzystania pojedynczemu przedsiębiorcy z efektu dużej kampanii reklamowej organizowanej przez franczyzodawcę dla całej sieci.


alt

Lepsze warunki umów z kontrahentami i dostawcami


Franczyzodawca negocjując warunki umów z dostawcami dla całej sieci jest w stanie osiągnąć dużo korzystniejsze warunki zakupu niż mógłby wynegocjować nawet najsprawniejszy negocjator, ale prowadzący tylko jeden punkt detaliczny.

Dokonałeś wyboru? Chcesz już przystąpić do naszej sieci franczyzowej? Zanim podpiszesz umowę, dla swojego bezpieczeństwa, a także aby uzyskać wiedzę na temat ile może to kosztować, spróbuj sam obliczyć całkowity koszt inwestycji.

Jeśli nie chcesz pominąć żadnej pozycji w bilansie kosztów, musisz odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
Ile będzie kosztowało rozpoczęcie działalności i czy nie pominąłeś ukrytych kosztów przy wstępnych wyliczeniach?


Ukryte koszty

Przy podliczaniu pełnej kwoty inwestycji pamiętaj o kosztach logistyki, zatowarowania, wyposażenia, o ubezpieczeniu, naprawach sprzętu, podróżach służbowych i innych kosztach rozwoju (np. zakup samochodu dostawczego). Do tego dojdą koszty asortymentu, z którym wystartujesz. Na wszelki wypadek policz więc, czy nie zwiększają się koszty, jeśli przy kolejnej dostawie zamówisz mniej towaru. Wszystkie te wydatki musisz koniecznie wkalkulować w budżet.

Jak zgromadzić środki niezbędne do finansowania przedsięwzięcia i czy inwestycja ma perspektywy na osiągnięcie progu rentowności?
Czy masz kapitał własny? Czy to, co posiadasz, wystarczy, aby działać na rynku według opisanych wcześniej kryteriów?
A może wziąć pożyczkę z banku? A jak wystarczy to kiedy możesz spodziewać się zwrotu inwestycji? Często trudno jest precyzyjnie to oszacować i niejednokrotnie odpowiedzi na te pytania mogą zniechęcać do agresywnego i dynamicznego działania na rynku.


alt

Przystępując do siec Bit zyskujesz


- Pakiet franczyzowy, w skład którego wchodzą między innymi: - Wizualizacja sklepu według standardów sieci Bit; - Pomoc we wdrożeniu oprogramowania do prowadzenia sklepu - Częściowe finansowanie niezbędnego sprzętu jak komputery, skanery kodów kreskowych; - Stroje dla personelu, reklamówki; Program lojalnościowy: zyskownia.pl umożliwiający wymianę zgromadzonych punktów na atrakcyjne nagrody.

Do funkcjonowania swojego sklepu potrzebujesz czegoś więcej -  My dostosujemy się do Twoich potrzeb.


 
Dane kontaktowe:
 

Referent ds. handlu i analiz
Joanna Gniazdowska
tel.: +48 734 171 308
e-mail: biuro.dystrybucja@spshandel.pl
 


  

 

Przejdź do strony głównej

NASZE MARKI

  • BAROWE
  • BULIONI
  • CAFE ROMICA
  • CHWILKA
  • KRISS
  • MLEKERS
  • MOJA MARKA
  • MONDELLO
  • NITKI JAJECZNE
  • OCEANIC
  • WĘDLINY Z GOSPODARSTWA
Newsletter

Podanie adresu e-mail jest jednocześnie zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych przez SPS Handel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-390), ul. Grójecka 194 lok.91 w celach marketingu bezpośredniego wykonywanego na podstawie art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 243)

 

Copyright 2017 www.spshandel.pl - SPS HANDEL S.A. | Opracowanie: A/A